יום שלישי, 27 בדצמבר 2011

ליאור נרקיס עושה מצווה לחגים


אתמול (26.12) נחגג אירוע מרגש במיוחד בחג החנוכה: אירוע מסיבת חנוכה של עמותת "להושיט יד". עמותת "להשיט יד" היא עמותה חשובה ויקרה אשר פועלת כל השנה על מנת לסייע ולתמוך בילדים חולי סרטן. העמותה עובדת בעיקר עם מתנדבים אשר משקיעים את זמנם וכספם לפעולות צדקה ומצווה לילדים החולים. אכן מלאכת קודש.
אתמול באולם טרואר בתל אביב, בהפקתו של איש העסקים לירן אשבל, נחגג עבור הילדים אירוע ענק ומשמח בציוחד עם מיטב האומנים המזרחיים ששמחו לשתף פעולה ולחגוג עם הילדים החמודים את החג. לידור סולתן, לירון רמתי, מאור אדרי, נאור אורמיה הגיעו כולם ובנוסף להם, לא אחר מאשר ליאור נרקיס האהוב. כל האומנים הללו התנדבו בשמחה להגיע לאירוע ולעשות שמח.
אחרי הדלקת נרות משותפת ושירת שירי חנוכה – המסיבה הגדולה התחילה, הקרח נשבר בקלות ובמהירות והיתה במקום אווריה מקסימה ונעימה של הקשבה, שיתוף והרבה שמחה ומחוקים. הזמרים שרו את הלהיטים הגדולים שלהם, היו ריקודים והיה פשוט אירוע בלתי נשכח.
חג חנוכה הוא תקופה נהדרת לעשות מצווה ולתמוך בילדים החולים. חשוב להקפיד להמשיך ולעשות זאת בכל ימות השנה. ניתן לעקוב אחרי העמוד הרשמי של ליאור נרקיס בפייסבוק ולהתעדכן על ההופעות שלו ועל ערבי ההתנדבות בהן הוא לוקח חלק מעת לעת!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה