יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

ליאור נרקיס יוצא במופע אקוסטי חדש

ליאור נרקיס מוריד הילוך. אל תיבהלו מהמילים "מוריד הילוך". זה ממש לא אומר שנרקיס יוצא להפסקה, מפסיק להקליט, טס לחו"ל או מפתח קריירה של מדביק שומשום בבייגלה. לחלוטין לא. ליאור נרקיס, בעצתו של היחצ"ן שלו עוז בן דוד, החליט לעשות צעד שמעולם לא עשה בקריירה עד כה.
החורף כבר הגיע, מזג האוויר הקריר והאווירה מחממת את הלב של פוך ומשקה חם, הביאו את עוז להציע לנרקיס להעלות מופע חדש שכולו ביצועים אקוסטיים לשיריו. ליאור, כידוע לכולנו, אוהב קצב, לשמח ולהקפיץ ולגרום לאנשים לעמוד על שולחנות. אין ספק, מופע אקוסטי עשוי להיות שינוי מרענן. ליאור הרים תחילה גבה, אך הוא לא פוסל את העניין כלל וכלל.
על מנת להגיע להחלטה האם להעלות את המופע או לא – הוא העלה את השאלה בפני מעריציו בדף הפייסבוק הרשמי שלו. האם להעלות מופע אקוסטי או לא. אז מלבד 240 (!) לייקים ליאור קיבל עשרות תגובות וכולן, ללא יוצא מן הכלל, חיוביות.
אתמול התראיין נרקיס ל"צינור לילה" בערוץ 10 עם גיא לרר וסיפר על שיתוף הקהל בהחלטתן. כמו כן, הוא ביצע באולפן שני שירים אקוסטיים לדוגמא. הראשון היה "אם תרצי", בלדה שקטה ורומנטית מלכתחילה. לרר ביקש ממנו לבצע באופן אקוסטי שיר קצבי יותר כדי לראות אם זה יעבוד. הוא עבר לשיר את "ערב טוב לך" הקצבי, וזה נשמע טוב לא פחות. אפילו דידי הררי קפץ לכמה שניות ואמר כי הופעה אקוסטית של נרקיס היא רעיון מעולה, מתאים במיוחד לחורף. אם הפידבקים כה רבים וכה חיוביים, סביר מאוד להניח שאנחנו יודעים מה ליאור יחליט בסופו של דבר לעשות.
צפו בקטע המלא (החל מהדקה ה-10):

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה