יום שני, 23 במאי 2011

ערב טוב היכל נוקיה!


בקרוב, לראשונה בקריירה המפוארת שלו, יופיע ליאור נרקיס בהיכל נוקיה בת"א. אחת הבמות הכי גדולות בארץ, עם לא פחות מ-8,000 מקומות ישיבה, נחשבת לבמה הכי מבוקשת ולסוג של אבן דרך בקריירה של אומן, שכן לא כל אומן יכול למלא אולם כל-כך גדול. אבל היום, עם קהל מעריצים ענק, זו משימה שזמר במימדיו של ליאור נרקיס כנראה לא יתקשה לעמוד בה. אחרי שכבר כבש את קיסריה והיכל התרבות בקיץ שעבר, היכל נוקיה תכניס את ליאור נרקיס לרשימה מכובדת ומצומצמת של אמנים שזכו להופיע בה: קובי פרץ, דודו אהרון, ואייל גולן. נרקיס עצמו התקשה להסתיר את ההתרגשות כשדיווח על ההופעה בהיכל:

"להופיע כאן לא חלמתי. היו לי תקופות קשות במהלך הקריירה וההופעה כאן תהיה כמו הכרזת ניצחון... אני כבר יכול לשמוע באוזניים את הקריאה 'ערב טוב היכל נוקיה!'...".

עם רזומה מפואר שלא יבייש אף אומן, ואולי אפילו יגרום לכמה מהם לקנא, ליאור נרקיס רק באמצע הדרך וקשה להסתכל אחורה ולהאמין שעברו כמעט 20 שנה מאז שהתחיל לשיר. מאז הוא כבר הספיק לכבוש את המצעדים עשרות פעמים עם להיטים כמו "תגידי", "דוקטור", ו-"ערב טוב", אלבומים שזכו לתואר "פלטינה", והופעות בבימות הכי חמות ומבוקשות ע"י כל אמן בתחומו והפכו אותו מזמר ל"מכונת להיטים" מבוקש בכל ערוץ ובמה.

למרות שלכל אורך הדרך הצליח ליאור נרקיס להפתיע תמיד עם להיט אחד או שניים, הדרך ל"מיינסטרים" ולאלבומים שלמים מלאי להיטים, הייתה ארוכה ולא קלה וכללה שינויים ברורים בסגנונות השירה של האומן. בין אם מדובר בשינויים שמשקפים את ההתבגרות שעבר כאדם וכאמן, או שינויים מלאכותיים שעשה כדי להתאים את עצמו לסגנונות היותר קצביים שתפסו גל בשנים האחרונות, מה שבטוח שאותם מעברים נעשו לכאורה בלי מאמץ, כשהוא מצליח להישאר במרכז הבמה ולמצב את עצמו כאמן מבוקש בכל מקום.

בין אותם שינויים היה המעבר שעשה מאותם לחנים מזרחיים-טורקיים שאפיינו אותו בתחילת דרכו, בשירים כמו "העולם כמו גלגל" ו"כמו פרפר" מאלבומיו הראשונים, לשירים מזרחיים-קצביים כמו "דוקטור" ו-ערב טוב" שהיו ללהיטים גדולים. בסגנון זה דבק האומן בעשור האחרון כשמדי פעם ניתן למצוא איזו טעימה מעברו בשירים עם רמיזה ללחן טורקי, כמו באלבום "מילים שלא אמרת".

לפני שנה נולד בנו הבכור של נרקיס ובימים אלו הוא חוגג עם אשתו ספיר את הולדת בנו השני. ליאור נרקיס של היום הוא אדם שונה מזה שהתחיל את דרכו לפני כמעט 20 שנה. כיום הוא כבר גבר נשוי ואיש משפחה גאה עם שני ילדים. ובקרוב גם אלבום אולפן חדש שסינגלים שלו כבר כובשים את המצעדים! ועד אז מתכונן ליאור נרקיס להופעת חייו בהיכל נוקיה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה